intressant för er icke-hästintresserade..

FÅRINTEBLISJUKFÅRINTEBLISJUKFÅRINTEBLISJUKFÅRINTEBLISJUKFÅRINTEBLISJUKFÅRINTE
BLISJUKFÅRINTEBLISJUKFÅRINTEBLISJUKFÅRINTEBLISJUKFÅRINTEBLISJUKFÅRINTEBLISJUK
FÅRINTEBLISJUKFÅRINTEBLISJUKFÅRINTEBLISJUK.
får inte ..bli. sjuk. heh.

gick upp tidigt imorse för att åka med marie och magga och hämta pilgrim. lilla putteper var inte så putte längre, men han såg iallafall ut som sig själv. hur lugn och snäll som helst, gick nästan rakt in i transporten. han såg nöjd ut över att vara hemma, gick in i hagen med verner och det syndes inte att han har varit borta i typ sex månader :) nästa vecka blir det kastrering och sen är han fit for fight liksom.


putte, tre dagar gammal.


1 år. nån vecka innan han skulle åka på hingstbetet.


får sånna moderskänslor för att han har blivit så stor, fast det inte ens är min häst. fast kommer nog ha väldigt mycket med han att göra känns det som. min mamma tog massa bilder idag ..trodde hon. men hon filmade typ hundra filmer istället, så har ju ingen bild som visar hur mycket han har vuxit nu. men det får bli en annan dag.

imorrn måste jag fara runt och fixa med det sista inför london. eller ska väl inte fixa så mycket egentligen, jag borde. men jag kommer inte göra. fan vad jag babblar. MEN FYFAN, jag verkligen längtar sjukt mycket till på tisdag förmiddag när vi sitter på planet.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0