typical sunday.

igår var det mys. åkte in till stan och träffa upp jonna, käka lite snabbt och sen lyckades vi faktiskt hitta till emma. skulle se på film, men det blev att vi satt och snacka i några timmar om allt mellan himmel och jord typ. sen åkte jag hem och glodde på seinfeld och somna. bra lördagkväll faktiskt.

åker till london snart juuuuuu. längtar sjukt mycket, har sett fram emot det här sen förra året när vi kom hem. hoppas jag hittar massa snyggt! och massa god mat ska jag äta. och vi ska sitta och titta på fotboll på friend at hand på kvällarna med massa mysiga engelsmän. min far och jag. dock är det lite grejjer jag måste inhandla innan.. lite strumpbyxor, leggings och vantar och sånt.

nu kommer massa katter hit ..lotta och dom ska åka till thailand i två veckor. kommer ju kunna göra min egna kattarmé. så mycket katter är det, och hår. katthår. sen ska jag åka till citygross och försöka hitta lite hästgrejjer heh. behöver inte egentligen. men måste.. ha. hihi.

pusssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0