underbara söndagsmorgon.

okej. kvällen igår slutade lite annorlunda än vad jag hade trott. men det är ju trevligt att det blir så ibland!

imorse (för två timmar sen) vaknade jag av att det lät som att nån försökte spika igen min dörr. men det var bara pappa som stog och brutalt slet bort listen från min dörr. jaha då var det lugnt. heh vardagsmat. ae. öppnade dörren och möttes av mammas skrikande: "AKTA, DET LIGGER MASSA SPACKEL PÅ GOLVET" ;@ ;@. fick hoppa mellan spackelpölarna på golvet och hålla för öronen för att komma fram till köket. jag kan lova er att ljudet av en rostig gammal såg som försöker såga igenom en ännu äldre list inte är smooth jazz för en tonårings öron klockan halv ett på morgonen ..dagen. eller hur man ska säga.

orkar inte ens fråga vad dom håller på med, eller varför dom gör det. och tänker inte inte ens påpeka att hallen antagligen kommer se ut sådär dom närmsta fem åren, eftersom dom aldrig brukar orka göra färdigt saker som dom påbörjar.

nu ska jag åka till stallet. skönt. hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0