torsdag.

Celia Caap
Celia Caap
LINN. josua behöver oss! hon är ensam hemma hos erik, hans familj har släktträff och internet funkar inte!!
för 41 minuter sedan
Linn Ericson
Linn Ericson
och VAD ska vi göra åt det?! skulle vara coolt om vi typ var tre superkvinnor. då skulle vi kunna flyga (fast nu är det för kallt för att flyga) och rädda henne.
för 40 minuter sedan · Ta bort
Celia Caap
Celia Caap
fast om hon redan var en superkvinna så hade hon ju kunnat rädda sig själv..
för 37 minuter sedan
Linn Ericson
Linn Ericson
okejdå.. fast hon kanske inte kunde för att eriks hus var omgiven av ett magnetfält som försämrade hennes krafter.
för 34 minuter sedan · Ta bort
Celia Caap
Celia Caap
och vi var tvungna att bli enade för att hon skulle få fullbordad kraft, så vi kunde ta oss förbi magnetfältet och flyga hem till vår underjordiska källare, där våra negermän väntade på oss.
för 32 minuter sedan
Linn Ericson
Linn Ericson
jaa :( men back to the subject, hur kan vi hjälpa henne!?
för 30 minuter sedan · Ta bort
Celia Caap
Celia Caap
jag försöker skicka lite hjälpande sms. föreslog att hon skulle ta ett barn.. och leka med det. men jag vet inte vad hon tycker än. har inte fått svar..
för 28 minuter sedan
Linn Ericson
Linn Ericson
ameh vadå. är erik och dom hemma alltså?
för 8 minuter sedan · Ta bort
Linn Ericson
Linn Ericson
och vadå leka med ett ..barn. shhy.




givande diskussion på facebook. och jag har seriöst inte ett skit att skriva = erat problem. 
jag kan skriva att jag har varit hemma från skolan idag, min hals är fuckad och kroppen sa bara nej imorse. och jag bah: okej kroppen, vi ligger kvar. och den bah: mmm tack. bästa linn.
jo, jag är rätt normal i vanliga fall. eller nae. det är jag egentligen inte heller. fuck.
ge mig en man så kan jag sluta vara helt jävla psyk i huvudet och så kanske jag slutat yra hela jävla tiden. WÄH!

imorrn ska jag till skolan iallafall, kommer avreagera mig på mina kära nv-are då istället.



okänd kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0