torsdag eller nått, jag vet inte ..jag har typ tappat räkningen.

hahahah garvar ihjäl mig åt mitt förra inlägg :')  var halvt hysterisk. ae men det var faktiskt rätt sjukt att gå ut genom dörren igår och mötas av att hela kiosken, bageriet och snickeriet står i lågor. inte sådär att det brinner i ena hörnet utan det brann så SJUKT mycket. typ sådär som på film!

köpte en grej på stan förut ..en grej köpte jag hehe. ae men en grej jag ska ha på mig på lördag. en grej. den kanske ni får se nåndag. ni kanske får se den in action på lördag. or not. who knows. heh.
imorrn blir det new moon premiär. är inte tagg längre, man har väntat för länge :(

nu ska jag fortsätta plugga, det tar ALDRIG slut!!! fyhelvete. måste skriva färdigt en kemiläxa och sen matteläxa tills imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0