SUNDAY

idag var en sån där dag när allt bara går fel, kände mig så jävla off. det var alltså sjukt jobbigt att jobba, för jag var så jävla DÅLIG liksom. tur att jag jobba med madde, vi satt och skratta så vi tjöt när vi plugga körkortsteori på lunchen. :)

nu ska jag fixa mig, eller aa ..sätta på mig anständiga kläder. 12-1 kommer hit en stund och softar bre. sen åker jag in till stan för att se på bio med louise. zombieland blir det, den verkar rolig. bra bra, vi är bra. jag är trött. ont i halsen. ont i huvudet. ont i hjärtat. aj aj aj.

så, duktig jag är som bloggar :)

LEDIG IMORRN, SÅ JÄVLA SKÖNT!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: YAIYA

YAIYA @ linn: Hehe, yes, detta är en kommentar jag så VÄLDIGT ofta får höra haha.

2009-11-02 @ 11:55:43
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0