sex över tolv.

oj, det är visst första advent idag ..oväntat.

gick precis upp ur sängen, slog på tvn och såg när rolf göran och casall la silla var ..bäst. ska slänga i mig nått att äta, sen åka ut till ravnäs. mocka och ta hand om fyra leriga hästar. rida tosca, och nelly tar jag också om jag hinner. sjukt skönt med fysiskt arbete! louise, om du ser det här ..jag hoppas inte du är sjuk för jag vill gå på 2012 med dig idag :( och EMMA, du kan följa med också. tycker jag. fint, bra då säger vi så då.

puss!

Kommentarer
Postat av: Louise

:( så kunde jag inte. men lovar att vi ska gå när du är frisk. måste se den! så fort du orkar så ser vi den, men inte fått mina pengar än! jag kommer sakna dig massa nu i veckan... :(

2009-11-29 @ 18:04:32
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0