saturday morning.

vaknade precis. kusin fyller år idag så är bara att pallra sig upp så man hinner stallet innan man ska gå upp till själva huvudbyggnaden och fira. får väl sitta i ridkläder, gör jag jämt på tillställningar ute på ravnäs. jul och födelsedagar. men om två veckor så äre stallfest hos marie, då ska jag se till att ha vanliga kläder på mig :) och då äre förresten NEW MOON!!!!! beställde biljetter till mig och josse till 15:15 föreställningen. lite nördigt, men det var fullt på kvällsvisningarna. hihi. och nfk fest på lördagen efter det. den helgen blir det fullt upp asså. tagggggggarååå. heh.

ikväll blir det filmkväll hos jonna med en del av klassen. mys.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0