onödig fakta 3

ae måste skriva av mig lite mer innan jag kan plugga..

louise hade skrivit så roligt i sin blogg. men vi var roliga i tisdags. klipper in det här direkt från hennes blogg.

"Till idag lite kort, slutade tidigt så satt med Linn till lunch, för omväxlings skull. Under svenskan fick vi texter som vi skulle titta på och bedöma, och det lät ungefär såhär:
Jag; Men det är ju fel styckeindelning på den här, så rörigt. Du får ett G din fitta.
Linn skriver ett omdöme: "du glömde styckeindelning din jävla fitta"
Jag; Jag skulle vilja bli lärare bara för att få skriva såna här sjuka omdömen.
Linn; Tvinga ner dom på golvet, horor."

trevliga tjejer är vi.


HAHAH, måste skriva upp några av jonnas post-it lappar (eller post-en lappar som hon sa innan jag fick dampet). hoppas inte jonna tar illa upp när hon ser det här, hon vet att vi brukar driva med hennes dyslexi ibland. men hon blir faktiskt duktigare och duktigare :) och så är hon trög ibland, hon är rolig helt enkelt! 
vi skulle iallafall brainstorma om vad vi behövde veta om en viss författare..

"uppleft något tragist?"
"något som säger något om den"
"husdjur?"
"vilken ton går hennes liv i?"

lite internt, men klassen kan ju skratta åt det.

måste slänga in ett citat från louise också..
Mentor; vad är lättja? louise?
Louise; Hmm, jag vet inte. Jag tänker typ på när min hund har skitit!




wooääh. nu måste jag plugga.


Kommentarer
Postat av: Louise

ja, vi har det kul ibland vi.

2009-11-27 @ 21:56:41
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0