lång dag.

wääääääh. är på sjukt dåligt humör. vill bara tjuta, but i dunno why liksom.

klubbtävling vare idag ja. brilliant var hyper, så kom aldrig ner och kunde rida ordentligt. gick rätt mycket bakom hand och släpa bakbenen efter sig. men är väl ändå lite nöjd eftersom det var första gången med henne. men fick flera stooora missar som drog ner massa på poängen. kom tvåa iallafall höhö. det är bara att tränatränaträna!

nu är jag lite trött efter att ha varit på nfk i typ nio timmar. not fun. måste hoppa in i duschen nu! ikväll blire chill med tolveth. sen ska jag sova tills jag dör. hoppas jag vaknar imorrn wäh. kommer vara sjukt sjuk. host host :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0