i gotta feeling!

ttrevlig kväll igår! klockan gick fort. gick upp tidigt imorse, stressade ut till stallet. där blev jag glad, för det var sol och bara helt underbart. förutom att det var lerigt som fan överallt. men jag har ju faktiskt inte träffat tosca sen i onsdags. så aa. hon var lite tokig, speciellt när vi större på en älgmamma med sin älgbebis. scary shit.

nu sitter jag här och känner att jag BÖR göra nånting. är trött, borde tagga. kanske sminka mig lite? blir nog så. tagggggga då. kommer nog bli en sjukt trevlig kväll! kul att korven och bella tog sig i kragen och ska komma också!


Kommentarer
Postat av: Emma

SNYGGT LINN!

2009-11-22 @ 12:09:42
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0