HISTORIAN OM MITT SORGLIGA LIV JUST NU!

känns som att det blir väldigt många inlägg om att jag bryter ihop osv. min blogg, skriver om vad jag vill. ni bestämmer om ni vill läsa eller inte, right?  men iallafall, to the subject ..

BRYTER IHOP :|  gaaaad. skolan är insane just nu. har så jävla mycket kurser hit och dit och läxor i allting och prov och blä. kemi, fysik, matte a, b och c, häst och stallskötseln, svenska och projekt grejjerna. finns inte tillräckligt mycket tid för allt! och så har vi fått ringorm på ravnäs. så OTROLIGT jävla jobbigt. mamma fick åka och köpa nytt regntäcke och grimma och allt idag. mamma ska snart skjutsa ut mig dit och då måste jag tvätta hela tosca och aaaaaalla grejjer. fyfan. tror inte att tosca får det, men måste ju vara på den säkra sidan. måste byta handskar och allt när jag ska till nfk också, skönt att jag inte ska dit på en vecka typ.

och inte nog med det så gick jag in genom dörren nyss och möts av typ helvetet. mamma står och målar och skriker till katten som går och stryker sig mot väggarna. det första jag gör är att ta på väggen såklart. vit ..blev jag. ska putta bort katten som ställer sig och äter ut torrfoder-kartongen, han får typ dampet och dödar min fot, jag slänger mig typ över halva väggen och skriker. vit ..blev jag igen. mamma skriker åt mig och pappa skriker åt mamma för att mamma skriker åt mig. kalle kommer hem, mamma skriker, kalle skriker åt mamma och pappa skriker åt mamma för att hon skriker åt kalle. färg överallt och allting är helt upp och ner.

har lust att gå ut i hallen och dra med händerna och kroppen över hela väggen. mamma skulle nog dö då, av arghet. och jag skulle garva tills jag dör. för jag håller nog på att bli psykiskt störd. haha. ha.

den här dagen har bara varit helt sjuk. stackars våra lärare ..jag, emma, tilda, jonna och louise har suttit och varit så jävla dumma i huvudet. seriöst, helt jävla dumma i huvudet. och såklart är det jag som får ta den mesta skiten eftersom jag "stressar upp alla andra och är den som skriker mest", vilket INTE var fallet. tycker inte jag iallafall. anledningen till att jag är stressad är ju skolans fel, och då är det ju deras fel i slutändan ändå!



oh herregud vilket långt inlägg. det var bara för min egen skull, tvungen att skriva av mig all SKIT!
nu ska jag åka ut till tosca och ah helvete! och nu spräckte pappa vårat nya parkettgolv. lite mer skrik på det.


snygga hg tjejer.

Kommentarer
Postat av: Louise

tyckte jag var rätt lugn igår faktiskt. och äh, bullshit att du stressar upp andra.. det lyckas dom så bra med själva.

2009-11-19 @ 11:41:07
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0