hästinlägg som fan.

är helt jätte trött! var värsta effektiv i stallet. mockade både boxarna, fixade all mat + lite till, släppte in hästarna som var galna, så det tog lite extra tid och hann rida båda hästarna på fyra timmar. duktig linn. tycker jag faktiskt.

tosca var värsta duktig idag, fast hon har ju noll kondis. men hon var lite ambitiös faktiskt, trampade på och gjorde sitt bästa. nelly fick jag som vanligt bråka med i 30 minuter innan hon kunde tänka sig att släppa till. kickar så fort jag försöker flytta undan högersidan, varpå jag får lägga på spöt för att hon kickar osv osv. men sen var hon fin häst och bärde upp sig själv, även om man får påminna henne 1 gång per minut om att det inte är jag som ska hålla uppe hela henne i tyglarna. god. min rygg säger jag bara.

värsta hästinlägget aa. men jag varnade er där uppe. min mamma knäckte min rygg nyss, jag är som en geleklump. ska glida ner i sängen nu och verkligen SOVA inatt. för det kunde jag inte göra igår!
godnatt!


det bästa ni kommer ha sett och hört i hela ert liv. i promise! zach condoooooooooon. mmmh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0