fredag kväll!

kom precis hem från new moon. SJUKT BRA :')  fyhelvete. får ont i magen när jag tänker på det. ville inte att den skulle ta slut!! oh!

har precis gjort iordning mig lite, eller ah ..typ satt på mig mascara. ska åka ut till ravnäs på "stallkväll" med tjejerna/tanterna i stallet ute hos tosca (: pappa och janne (farbror) skulle gå på bio. hahahah. det är lite roligt, att min pappa och hans bror går på bio en fredagskväll. dom har ju inte så tight relation direkt. och det skulle vara kul att se dom sitta där och kolla på bio :') ae, svårt att förklara. min farmor blev iallafall överlycklig när hon hörde att dom skulle umgås!

jag är pepp på imorrn! men nu måste vi åka. :)



älsklingsklockan som jag köpte i london. bästa köpet där!


Kommentarer
Postat av: Emma

HEARTACHE SÅ IN I HELVETE! ÄLSKART!

2009-11-21 @ 12:05:43
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0