fredag em.

känner att det har brist lite i blogg uppdateringen nu. inte för att det gör så mycket.

vi har precis haft en SJUKT jobbig förmiddag med matte c. det har inte varit några större problem alls förut, men idag bröt typ alla ihop och fatta inte ett skit. gjorde fel på alla tal. jag klarade ett tal utan peters hjälp innan jag gick hem. men aa, vi lyckades räkna ut typ fem tal på hela förmiddagen :) så jävla fail! och vi har matteprov om ..två veckor på ett helt kapitel. ae, kommer inte funka.

sitter och lyssnar på bästa antony & the johnsons och äter snabbnudlar. bra fredag. ska åka till nfk och rida snart också. hoppas det går bättre än igår. brilliant var lite vild igår, hon har inte nån ork till nånting och blir sjukt förbannad när jag kräver en så enkel sak som att hon ska flytta undan sig lite. men sen så får hon ju springa och hänga i bettet 90% av alla lektioner också. inte så konstigt att hon protesterar kanske? försöker uppmuntra mig själv lite. mmm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0