duvmördare..

okej. jag var faktiskt på bra humör sen när jag kom hem från skolan. självklart kom jag på att vi hade hästbyte på dressyrträningen och jag fick ju självklart rida juwel ..så jävla TRIST. gick helt okej i början, men sen var hon vild och okontaktbar. ville verkligen bara sitta av. känns sjukt ovärt att rida henne, samtidigt är det ju synd om henne som aldrig blir riden ordentligt och är bara helt stressad hela hon.

MEN OKEJ, jag råka ju döda en duva idag. eller juwel var det väl mer. det var två jävla duvor som skutta runt i ridhuset hela tiden, men dom flytta ju på sig. men så kommer jag travandes och så flyttar den inte på sig och juwel trampar MITT på den ..splash verkligen. och hon tvärnitar och ser typ ut såhär: :| och jag bah: OH HERREGUD!!!!!!  :|  jag börja typ tjuta, not cool. men så jävla hemskt ju!

nu ska jag fortsätta kolla på house, deppa, tröstshoppa lite hästgrejjer från hööks och sen dra täcket över huvudet.



Kommentarer
Postat av: ebbbba

hur vart det med att jag hälsa? och lin du tjöt.!

2009-11-03 @ 21:45:58
Postat av: emma

HERREJESUS! idiotduvor.. dom vet inte vad som är bäst för dom!

2009-11-03 @ 22:37:59
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/
Postat av: Anonym

som jag har jagat runt på den där duvan hela veckan på praktiken! ..duvmördare, tack! haha.

2009-11-05 @ 17:01:33
URL: http://gustafssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0