onödig torsdag.

okej, here we go.

slutade skolan vid halv tolv efter en traumatisk mattelektion. idag tog jag, josse och celia äntligen initiativet att gå och hälsa på bästa gamla kunskapskolan. självklart lyckas vi pricka in den enda veckan på året när just våra lärare är i gamleby. fail. men vi satt och snacka gamla minnen med lena för länge istället. för länge ja, så länge så jag fick sjuk ångest för att jag borde vara hemma och plugga istället. så länge satt vi.

nu är klockan fyra, och jag har bara öppnat matteboken. det är internets fel och alla MÅSTEN jag har. måste läsa det senaste i mina favoritbloggar, måste kolla facebook, måste skriva ett sånt här ointressant blogginlägg. jag mår illa av känslan att öppna den där jävla matteboken. den stirrar på mig. den vet att jag inom loppet av tio minuter kommer vilja sätta eld på den och kasta ut den genom fönstret. men det kan jag ju inte. för det är ju skolans mattebok. fast ioförsig skulle det nästa vara värt runt 200 spänn. fast ioförsig igen, jag bör ju behöva den för att klara av matte provet imorrn.


här skulle det egentligen vara en bild på när celia står och skriver vårat meddelande till chrille på hans whiteboard. men min mobil strejkar, vill inte ge min dator bilderna. så ni får väl helt enkelt föreställa er.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0