TRÖTT, TRÅKIG.

Lovar du att vara ärlig? nä heheh. Du heter: linn Smeknamn: linnsido, sexlinn, glenn ..you name it! Låt som när du är ledsen sörjer till? hm, jag lyssnar ju för det mesta på djup depp musik. Vad tror folk om dig? vet inte, att jag är helt knäpp och störd i huvudet kanske? Stämmer det? ja!  Vad får du oftast komplimanger för? öööööh, ingen aning. Vad säger du för att imponera på någon? alldeles för mycket skit tror jag. Hur imponerar man på dig? man bara är sig själv. och förhoppningsvis är man sjukt rolig och grym. annars duger det inte. Brukar du skratta för dig själv? hahahah ah. Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "hahaha, lite kul! hah, jag typ bara garva & han va as seriös!" Äger du några Converse? oh yes. tre, fyra par älsklingar. Var bor du? hemma. Trivs du där? ja! Brukar du bli för full? nehejdu! självkontroll. Är du allergisk i mot något? för mycket. Har du haft sex idag? no no. Hur svarar du i mobilen? beror på vem som ringer. allt ifrån "hej" till "vad din fitta?" Antal timmar sömn inatt? sju kanske? Sov du ensam? mmmmmmmmmmmm. Brukar du komma i tid? faktiskt, ja! När mår du bra? aldrig?  ..hehe. jo. men sjukt svår fråga! SÄMSTA FRÅGAN LOO!!! När blev du fotad senast? typ senast idag tror jag? Hur känner du dig nu? känns som min kropp är gjord av gelé och jag är sjukt trött!  Vanligaste färg på dina kläder? typ, svart?  Vad tycker du om fötter? har fotfobi.  Vad saknar du? alldeles förjävla mycket. Hade du en bra dag igår? ja, faktiskt.
Favoritdryck på morgonen? mjööööööööölk. Rakar du benen? jooo, men nu finns det ju ingen anledning till det typ. När brukar du oftast gå och lägga dig? försöker att gå och lägga mig tidigt ju, men går inte så bra. Är du blyg? jävligt blyg ibland. Sysslar du med någon idrott? ridningen juuuööö.
Vill du hellre ha mail än brev? jo. ja. men kul med brev ändå! Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jarå, men tror det inträffar två gånger per år i hela världen typ. Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? INGEN EN JÄVLA ANING FAKTISKT!!!! Är du nöjd med ditt liv? ja, så nöjd man kan bli när man är sjutton år och går i skolan. Är du bortskämd? nene!! Vad gör du i morgon? går upp äckligt tidigt och är på nfk hela dagen på dressyrtävling.  Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? för mycket! jävla hemköp i skolan :(  Vad längtar du till? julen och min födelsedag. och tills jag får operera bort mina halsmandlar som förstör mitt liv. Har du bra vänner och äkta vänskap? ja :) Vad använder du för shampoo? det mamma köper va. Vad är det finaste du fått? iiiiiiingen aning. men den grejjen jag har haft mest användning av är iallafall min ipod som jag fick av min daddi. Tycker du om någon just nu? inte sådär kär-tycker om. nej. Om fem månader: är jag fucking arton som fan. Du samlar på: bra musik?  Gröna eller röda äppeln? har alltid velat ha massa röda äpplen, men dom gröna är ju godast :( Vem ringer du när du är arg/ledsen? beror på vad det handlar om. josse, eller celia, eller louise? Gillar du golf? NEJ! det borde inte ens få kallas för sport. Vilken tid gick du upp idag: tjugo över nio :( Har du strumpor på dig nu? klart! vad annars? Är det okej att gråta? nae verkligen inte, alla som gråter är fucking idioter. typ inte.  När grät du senast? typ i onsdags kanske?  Vad skulle du göra om du vann en miljon? skulle nog bara dra ett tag. och sen när jag kom tillbaka så skulle jag köpa en fin häst, om jag hade några pengar kvar. Bär du glasögon eller linser? nänä. borde dock ha. fast jag har glasögon utan styrka ibland, dumt påhitt detdär. Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej. När går du upp ur sängen en helgmorgon? beror ju på, om jag är ledig från jobb och tävlingar och sånt så kan jag nog ligga till tolv. Vill du gifta dig? beror väl på om man hittar en kille som är värd att gifta sig med.  Vill du ha barn? nej! Solar du ofta? never. förutom på sommarn i den riktiga solen då. Är du bra på att laga mat? jorå, det är jag nog faktiskt! Hur vig är du? om det inte vore för att jag får kramp så fort jag försöker vara lite vig så skulle jag nog vara rätt vig! Är du musikalisk? hmm, nja. jag älskar ju musik mest i hela världen. och helt tondöv är jag ju inte. taktkänsla jag jag ju och så kan jag spela lite piano sådär på måfå. så jo, lite musikalisk är jag nog! Vad dricker du helst när du är törstig? iskallt vatten! Tror du på ett liv efter döden? mmnja, inte typ att man kommer till himlen och så. men kanske att man föds på nytt. eller så blir allt bara svart.  Tycker du om sushi? ibland. Bor dina föräldrar tillsammans? jaaaaaaaaaaaaaaaa. Har du tandläkarskräck? nja, skräck vet jag inte. men jag känner ett jävla obehag till att gå dit!  Har du någon gång gråtit dej till sömns? jorå. man är ju tonåring, och tjej.


är på sjukt dåligt fucking humör. ni bör vara rädda för mig idag. går bara och väntar på att det ska bli kväll så jag kan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0