vila.

jag frrrrrrrrrrrrrrrrrrrrryser, fyhelvete vad jag inte mår bra just nu. ska åka till praktiken om ca tre timmar ..måste bli bra. ska lägga mig i sängen och kolla scrubs. kan inte få nog, är på femte säsongen nu. trist när man har sett alla avsnitt bara.

imorrn blir det ändå en ganska soft dag också. ska med och kolla på carro träningen bara. och höt kommer till nfk också, det är lite jobbigt faktiskt.
men ah, sen har jag ju ingen häst ..veterinären kollade förövrigt på henne idag. hon konstatera att hältan har gått över till höger fram nu (eftersom hon belastar fram när hon var halt höger bak). hon var öm på gaffelbandet, men hon kunde inte ställa någon diagnos liksom. hon tyckte att jag skulle fortsätta motionera henne som jag gör, sätta på ringsko, fortsätta med glukosaminet regelbundet ..och så fick vi metacam (smärtstillande, antiinflammatoriskt) utskrivet nu. så aaaaaaaa. tosca var as förbannad när hon skulle hålla på med benen på henne. hon ställde sig på bakbenen och var helt puckad. dumma ponny.

nu ska jag vila lite.   puss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0