VÄRLDENS BÄSTA!

hoppträning på gräset för första gången iår. framhoppningen gick skit bra, jag fick väcka upp honom nåra gånger men han hoppa som en klocka. första rundan inne på gräset kändes sådär, fick inte till rytmen riktigt ..men han hoppade ändå. andra rundan kändes klockren, och det var den också ..sa jennifer. så det känns riktigt bra inför söndag. sen om vi vägrar ut oss, kommer jag inte ta det så hårt eftersom jag vet hur han är och nu har det gått så jävla bra på träningarna så jag lever på det!  hopptävlingarna hemma blir det att vara med på också, 80 första dagen och sen om det går bra hoppas jag att få hoppa 90 andra dagen (y).

min superbrunstiga tant-ponny var helt knäpp idag. hingsta upp sig och var superladdad hela tiden. bäst är hon. bäst allting. tack. hej. nu hoppas jag att micke kommer hit. det kanske han gör, kanske inte ..vem vet.

imorrn är det värsta lediga dagen för mig :D

puss.



förra årets grästräning, fick inga bilder idag..

Kommentarer
Postat av: Emma

bästa linn o colorado :) håller alla tummar jag kan :D<3

2009-05-24 @ 13:16:44
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0