barnarbete.

okej okej, mina armar och händer är helt svullna och såriga efter att ha lastat hö i 2½ timme. FYFAN! jag lär hosta upp hö nåra veckor framåt också. kom dubbel last än vad det skulle göra, så det ser ut som ett jävla helvete uppe på höskullen. det var precis att vi kom ut när sista löshöt var uppe. aaaaaaaah min rygg. fan vad jag gnäller, men det har jag rätt till att göra. fyfan.

och så är jag as mätt också, för jag fick inte i mig lunch förns efter tre så jag var hur hungrig som helst och kasta i mig maten. åt massa med lax, potatis, sås och sallad. sen hjälpte jag madde att äta upp hennes pizza också. det skulle jag inte ha gjort. men när min bror kommer hem och min mättnad börjar avta så ska jag tvinga honom att gå och köpa ostbågar som jag kan ha ikväll när jag ska kolla på house. jag kommer somna gott inatt iallafall haha.

red virus imorse också, fnissfniss. skulle faktiskt kunna tänka mig att ha honom, om ett år när han är lite mognare (om han nånsin kommer bli det). dock kommer han kosta endel. måste få mamma att vilja ha honom också, vilket hon absolut inte vill. men hon får faktiskt köpa en till häst till sig själv, för det kommer aldrig funka att vi ska köpa en häst ihop sen.

nae nu ska jag vila lite ..skönt.

 
virus för tre år sen. nu är han fem.

höhö lite matte fick ni också. duktigt.

godnatt ..typ ..en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0