Music baby, music!

nu när jag har tid över för en gång skull, så sitter jag och rensar och fixar min ipod. musik är fan det bästa som finns, no doubt! därför får jag lust att bara dela med mig av massa superdupermega bra klassiker ..jag vet att ni gillar.

arctic monkeys - a certain romance
axwell - i found you
beirut - postcards from italy
creedence clearwater revival - fortunate son
fibes! oh fibes! - still fresh
jamiroquai - seven days in sunny june
jet - will you be my girl? (hur jävla bra är inte den fortfarande?)
the kooks - naive
lupe fiasco - US placers, and he gets the girl,  fighters, kick push m.m. (listan med bra låtar från honom är lång)
paolo nutini - jenny don't be hasty, rewind, last request m.m.
robin thicke - magic (kanske världens bästa strand-låt)
sara bareilles - love song
scott mckenzie - san francisco
sheryl crow - if it makes you happy (världens bästa roadtrip-låt)
tiger lou - all i have (jag har nog haft den som ringsignal i ..två år haha)
magnus tingsek - proud to be part of these days, world of its own, i love you m.m.
tomas andersson wij - du skulle tagit det helt fel
the who - baba o'riley
yael naim - paris

nu såg jag att det blev rätt långt ..och i bokstavsordning är det också. har man fritid så har man.

NU ska jag äta glass och se på scrubs. fast om det är varmt ute fortfarande så ska jag gå ut och sätta på mig på altanen, äta glass och lyssna på musik. får se. 

imorrn är det skola, skönt på nått sätt. vill träffa emma och louise, var så länge sen. fattar inte hur det ska bli i sommar, kommer bli trist om vi inte ses!





give him to me. bästa lupe.


hej!

Kommentarer
Postat av: Louise

men då måste vi ju ses för fan :/

Annars blir jag ledsen.

2009-05-19 @ 20:43:47
URL: http://souhai.blogg.se/
Postat av: hihi

bästa beirut. :) bästa mig. :) bästa musik-msn-kompis. :) bästa, vart är du? :( bästa jag, vem är jag? lurigt.

2009-05-24 @ 20:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0