LUNCH!

jag kan inte mer än tacka gud för att jag är ledig den här dagen. hade praktik från tio till tio.

treårs igår med jennifer och co. cameron tog det lugnt liksom, ballade tyvärr ur i hoppningen, men hoppade bättre än vad han brukar göra tills det blev för högt ..då ville han inte mer. men 6 5 var väl mer än vad jennifer hade hoppats på tror jag. filip var helt förvirrad stackarn. det tog ett tag för oss att få honom att fatta att han skulle lösgaloppera åt fel håll i ridhuset ..utan hinder? han fattade ju ingenting stackarn. sen när hindrena kom fram fattade han lite vad han gjorde iallafall. men han blev  stressad och trött så han ballade ur på 130. men hoppade fint fram tills dess. 8 7 på hoppningen. och gångartstalang ..vad nu det ska betyda. jag tyckte alla blev gångartstalanger typ haha. ridprovet gick också bra, dom skötte sig båda två. det var iallafall en kontrast mellan cameron och filip hela dagen. filip stog knappt på sina fötter i en halv sekund medans cameron gick och lunsade runt ..helt världsvan.

jag lyckades iallafall genomgå dagen utan att förstöra någonting.

cameron
 

det blev inga fina bilder på filip för han ville iiiiiiiiinte stå still.


  


nu ska jag äta nudlar och kolla på scrubs. sen ut till tosca ..veterinären skulle komma till nelly idag, så jag hoppas på at hon har tid att kolla på tosca och kanske skriva ut lite metacam.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0