igår.

idag var jag jätte effektiv i stallet, tills veronica kom haha. då pratar vi så mycket hela tiden, skillnaden mellan oss är att hon kan göra saker samtidigt som hon pratar ..men jag kan ju inte äns lyssna samtidigt som jag gör något. så hon hade i princip mockat och gjort all mat medans jag hade typ ..gjort tre höpåsar haha. sen red vi ut i fint väder, jag försökte få tosca att gå ner i bråviken men det ville hon bestämt inte ..jag förstår henne.

kom hem vid halv nio ..fattar inte hur det kunde bli så sent helt plötsligt. nu har jag kollat på grey's anatomy ..så jävla bra. jag tjöt om nån ville veta.


det där skulle ha kommit fram igår, men mitt internet strula så det blev inte så. enjoy :o

Kommentarer
Postat av: Emma

tårarna lixom spruta.. :P hah

2009-05-14 @ 19:30:23
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0