hästdag.

idag var jag med div 3 laget på finalen i åkerbo. gick väl inte så jätte bra resultatmässigt i laget, men alla var glada. jossan kom sexa i förklassen och bella gick 0+0, bra bra!  har blåst AS kallt hela dagen men varit sol hela dagen. så nu är jag helt röd i ansiktet och torr och ush!

kom hem vid halv fem typ, då var det bara att sätta igång att bada colorado och fixa. mamma hade köpt lite nya grejjer till mig, så imorrn får colorado vara fin med nytt sadelludd och så hihi. imorrn bär det alltså av till hageby på lokal dressyr. jag och colorado ska rensa banan liksom. nae vars, det får gå som det går ..har ju inte gått direkt BRA nu senaste tiden faktiskt. madde var snäll och red igenom honom i en halvtimme idag eftersom inte jag hann. och så gick han bara en lektion med lekar på förmiddagen. skönt, för då kanske han är liiiite framåt förhoppningsvis. har försökt lära mig LB:0 nu, och det är typ HELT omöjligt. så jävla svårt program, helt sjukt. osammanhängande med konstiga halvcirklar och stuff. hm.

ae men lite pics får ni från idag på duktiga nfk människor och hästar.

  
  



nu får jag inte missa eurovision song contest va!

håll tummarna för mig imorrn, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0