urk.

hemmaaaaaaaaaaaaaaaaa och svimmar vilken sekund som helst. har inte ätit mkt idag inte. nu väntar jag på grillad fläskfilé och pomme ..gott.  imorrn blir det inte AS tidigt iallafall, och det är ju skönt. sofie startar kvart över elva, såv i måste åka typ vid nio. men jag startar inte förens halv tre  och sen laget vid kvart över fyra då.  fyfan vilken heldag ..jävla dressyrtävlingar asså. det gick BRA att rida idag, för alla ..as bra :D  för imorrn ska vi vinna så jävla hårt!  bra bra bra okej, då säger vi så då.

nu kommer det lite pics från igår :)

        


jag måste äta mat NU ..och direkt efter det ska jag sova. måste vara laddad inför imorrn.

adios va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0