sommar.

okej, idag har jag bränt sönder mig :) jag har nog aldrig bränt mig ..hemma i sverige? eller det kanske jag har, who knows. trevlig dag idag iallafall. hann ut en sväng till tosca också, som har konverterat till flodhäst ..synd att jag inte hade kameran med mig. hon står mitt i dammen med vatten upp över magen, men huvudet UNDER vattnet och typ gör kaffekokarn, och så äter hon sjögräs på botten :) bästa tosca.

nu känner jag att jag är ganska trött, måste smörja in mig en sista gång och sen försöka ligga på något sätt i sängen så jag inte dör. kul att gå till skolan med VÄRSTING bonnbrännan. det är så det ska va eller? aa va.

godnatt! och det är fan sommar.

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHAHA! tosca, bästa flodhästen x')

2009-06-01 @ 08:45:47
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0