kolmårdisen.

nu vakna jag. jag orkade inte att följa med till kolmården idag, är så jävla fucking tröttttttt. jag skulle lätt ha följt med om vi skulle kollat på djurisar och sånt, men nae nae vi skulle sitta på en föreläsning om skelett i fem timmar ..så nej tack. det blir hemmasittande med snabbnudlar, film/scrubs och lite pluggande. sen bär det av till tosca, och ikväll ska jag åka till praktiken.

när jag började skriva det här så hade jag nånting BRA i huvudet som jag tänkte skriva, men nae det glömde jag bort. shame on me.

hej.

Kommentarer
Postat av: emma

synd om dig att vi faktiskt tittade på djuuurisar.. björnungar<3 :) hihihhihiihhihi

2009-05-20 @ 13:04:15
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0