kalas och terränghoppning.

kom precis hem från min farmors 80-års kalas. massa gamlingar och släktingar överallt som man ser högst en gång om året. man får ju bjuda till lite liksom. i FEM timmar har jag suttit och umgåtts med allt från tant ingegerd och syster ruth.  men det är ändå fränt och sitta och se min farfar (81) och hans bror (87) sitta och prata om gamla tider och skratta och så. HELT klara i huvudet är dom. medans andra som är yngre sitter och verkligen inte är det. jag blir så himla glad faktiskt :)               ..men nu är jag TRÖTT.

innan det var jag på nfk hela dagen som vanligt. vi, bästa ridgruppen red ut i skogen idag. och vi hoppa nästan alla hinder på hagebys "terräng-bana" (om man nu kan kalla den det). men det var ju liksom allt från murar och stockar till stock-läskigt-dike-där-man-kan-ramla-ner-och-dö-stock och ja massa.  fyfan vad modig jag var, och bella med, vi dressyrtöntar. colorado var BÄST, bjöd mot allt och hoppa allt. bästa colorado, och han bockade tillochmed en gång ..det är väl första gången det har hänt på nåra år haha. ae men han tyckte det var lika kul som mig :D

imorrn är en helt vanlig skoldag.. jobbigt.     föresten så tycker jag att jag är bäst på rubriker ..hur bra passar inte den här? det är sjukt vad grym jag är, hehehehehehe :o

sovdags som fan nu. adios.


aaaaaaaahhhhhhhhhh :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0