jag har ont i handen.

så jävla skönt att bara gå förmiddagen idag. hade ju nationella prov i engelska och jag var helt död redan innan. sen när jag använde min hjärna så blev jag ännu tröttare. skulle kunna gå och lägga mig för natten nu alltså, men om en timme måste jag ta moppen in till nfk och träna och sen hämtar farfar mig och stjutsar ut mig till tosca, för jag har faktiskt inte lust att åka ända dit på moppen när det regnar omvartannat ..om vartannat, om vart annat ..hur fan säger man!?  eeeh om nån vet, så säg. SNÄLLA SÄG :(  :( :( :(             typ.   

hade sjuka drömmar inatt, micke var tillsammans med min brorsas kompis MAMMA! ..bakom ryggen på mig då. fast sen var det inte hon, utan en turktjej typ. fast det var hon ändå. helt sjukt vare. jag hatar när man har drömt verkligen hela natten, eller det känns ju som det iallafall. men då när man vaknar så känns det liksom som att man har varit uppe och sprungit hela natten ..som i drömmen.

min katt är så jävla jobbig, och då tänker väl ni "naaee, han är säkert jätte söt hon överdriver bara". men så är inte fallet, fråga vem som helst som nångång har sovit hos mig ..eller kommit i kontakt med sudden i mer än fem minuter. jag ska försöka ladda upp en video på facebook, som demonsterar hur jobbig han är.

nä nu måste jag göra ingenting en stund.  goodbye my beloved ones. (så går en bra låt). hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0