hemma.

kom hem NU från tävlingen ..lite trött är jag va. inte nån superdag kanske. kunde inte rida förklassen för jag hade värsta magkatarr anfallen och höll nästan på att spy. låg och sov hela förmiddagen i skuggan typ. ebba kom tvåa i förklassen hihiih duktigt. och emma kom precis utanför placering, och norbert skötte sig :)     laget kom tvåa i den här omgången, det gick riktigt bra! colorado var fiiiiiiiiiin. vet inte vart vi sluta totalt, men inte så bra antar jag :)  men vi red ihop 68,75% så det var riktigt bra :D   nfk är lätt bäst asså.   kommer bilder när emma har skickat till mig eftersom jag glömde min kamera va.

nu ska jag äta, för det har jag inte gjort på hela dagen typ..  

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0