hästdag igen.

wööööööööh, ingen bra dag idag inte. LB:0 gick åt heeeelvete verkligen, om jag slappnade av i en halv sekund så stanna hästen typ. fyfan dumma dumma dumma colorado vad seg han var. och jag lyckades inte hålla ihop honom heller, går ju inte att rida när han inte har nån framåtbjudning alls. så han var lång och spänd och släpade benen efter sig ..fyfan vad jag skämdes. 54,68% och kom väl typ trea, fyra från slutet eller nått. 

i LB:1 var jag mer taggad och tänkte att nu jävlar ska han FRAM! liksom. och han var RIKTIGT fin på framridningen då. han fick pisk kanske tre gånger när han inte lyssna, sen kunde jag bara ändra min vikt lite bakåt så sköt han iväg verkligen. om han hade varit sådär på banan så skulle jag fan ha kunnat vinna allt ;@ gaah.  men inne på banan dog han ju såklart igen, men det var ju BÄTTRE än klassen innan så man får väl vara lite nöjd iallafall. 58,??% och jag kom väl precis i mitten tror jag. blääääääääääää jävla ponny rent ut sagt faktiskt. nästa helg är det hoppning iallafall, då ska det fan gå bra! ;@

wööö imorrn ska hästklasserna till kolmården och sitta på FÖRELÄSNING i FEM timmar, vi får inte se ett enda djur. sjukt dåligt. så jag ska vara hemma och plugga istället.  känns så jävla ovärt att sitta där och lyssna på nånting som inte äns har med nått projekt att göra. gah.


idag är jag bara besviken på allt och alla alltså. blä på dig som gör min kväll ännu sämre. kul kul, snällt.

hej.

Colorado bella jag och en halvdöd colorado. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0