ge mig tid?

JAG MÅSTE GÅ PÅ STAN, fyfan!  jag hinner aldrig, jag måste ha kläder. ah ah ah ah.  i helgen har jag ju knappt en sekund över som vanligt. råkade såklart lova bort mig som hästskötare till hästlaget på lördag i ..nånstans jag inte kommer ihåg.  sen kom smarta jag på att jag ska ju iväg med colorado och tävla på söndagen. kommer ju stå hela lördagnatten och bada och hålla på. skönt att det bara är i hageby på söndag, så det tar ju typ tio minuter max att åka dit! plus att jag ska starta sent i första klassen, så det blir inte SÅ tidigt :) 

men ah, jag vet ungefär vad jag behöver för kläder just nu ..och skor. ett par låga vita converse ska jag ha, och ett par jesus sandalar och något mer. och så måste jag ha massa armband, och mer tshirtar, och nåra snygga shorts. måste ha en blommig klänning också ..vet exakt hur den ska se ut!

..jag skulle nog kunna rabbla på ett tag men nu sätter jag stop.  NU ska jag vila. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0