DM

jag är så jävla trött så jag ska fatta mig kort. clear rounden: colorado hoppade bra och var hur duktig som helst. han var SNÄLL liksom. kändes jätte bra! nolla. DM-klassen: jag mådde as bajs skit innan jag skulle rida, plus att jag inte kunde omhoppningen så jätte bra för jag var helt säker på att vi inte skulle komma till omhoppning. men han hoppade skit bra, och bjöd mot hindrena faktiskt. om jag sa åt honom att hoppa stort istället för att ta ett litet galoppsprång till och sen stanna (som han brukar göra) ..så gjorde han det. sen så hoppa jag fel hinder i omhoppningen, hehe. så jävla äckligt klantigt av mig! wääääh kommer aldrig förlåta mig själv, om vi bara hade gått nolla i omhoppningen också men en okej tid, vilket det säkert skulle bli ..så skulle jag kommit placerad. men icke, jag ska vara så jääävla fitt klantig. GAH!

men iallafall, så är jag jättejättejättejätte nöjd med dagen, han skötte sig så himla över förväntan :)     gick bra för alla andra nfk'are också. grattis korven som vann och sofie som kom trea. och malin som kom trea, och bella som kom typ ..sexa? eller nått.  min mor gick det helt ok för också. iallafall så är man stolt över att vara från nfk :)

..sen åkte jag ut till tosca, hon var en ganska snäll häst idag. men brunstig som en jag vet inte vad fortfarande.

nu har jag myst med micke hela kvällen. han är mysig, och snäll. snällt av mig att säga så.

nu ska jag sova, PUSS GODNATT!!!!! 

min pappa var snäll och tog ETT kort på mig, dessutom var det fult också. haha.

  

godnatt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0