bästa colorado.

idag var inte en bra dag. har mått skit hela dagen. bara för att jag inte åt frukost imorse så blir min kropp helt cp! haft feberfrossa och mått illa och nästan svimmat flera gånger :( inget kul, speciellt inte när man är i skolan, ush. 

sen till stallet, jag hade förberett mig på en dressyrlektion men nae ..vi hade hoppning. men okej. det gick skit i början, han var stel som en apa och hej och hå. kan inte rida ordentligt i hoppsadeln plus att den inte ligger hundra på honom. men jennifer var på mig hela tiden och till slut så släppte det och han vart skit fin i galoppen verkligen! sen börja vi hoppa ..det var så jäkla skönt att det bara var jag, ida och carro. så vi kom ju i ström hela tiden och slapp vänta :) vi hoppa tre hinder på långsidan och skulle korta och länga galoppsprången emellan. helt plötsligt är mitten hindret uppe på 1.05 och jag tänker knappt på det :| utan jag red som vanligt, känn på den! och colorado hoppade utan att äns tveka. så jävla duktig är han!  sen andra gången vi skulle komma på det höga från andra hållet så fick jag gå på han mer, men det var bara för att jag TÄNKTE på att det var högt. dumma mig. och så galopparbete efter hindrena hela tiden, så jävla duktig var haaaan. 

tror nästan att jennifer försöker skola om mig till hoppryttare igen ..inte bra! eller lite kanske, jag vet inte hihi. men 1.05 är jävligt högt för mig iallafall ..och rätt högt för colorado med. så jag var bara tvungen att skryta lite hihi :)

nu är jag jävligt seg eftersom jag inte har ätit nått på hela dagen :( ska äta nått och sen duscha och sen kanske micke ska komma hit men det får han inte om han mår dåligt fortfarande. för jag har INTE tid att bli sjuk..

puss!  ni får en fin bild på mig och colorado för ett år sen också.


Kommentarer
Postat av: Louise

vilken fin bild :)

2009-05-15 @ 20:00:38
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0