bakis.

hej och hå, vad dåligt jag mår. kan dock inte sova mer, det går inte! jag fattar inte, förr i tiden blev jag ALDRIG bakis och nu aa. kan bero på att jag inte dricker så ofta längre? antagligen. haha satt och sökte lite och kom in på bakisguiden. lite rolig läsning sådär. okej, nu måste jag ta och äta en knäckemacka och dricka vatten ..och kolla på scrubs. mitt huvud dunkar och jag har frossa på hög nivå.  MEN, igår var en trevlig kväll! liksom sådär mysigt trevligt. thanks guys!  ..och nu när jag mår dåligt så tänker jag på hur rizwan borde må idag ..så då mår jag nog inte så dåligt längre ..hehe.

har massa bilder från igår, förhoppningsvis. råka ta med mig kameran som skärmen inte funkar på och sen gav jag bort den till hanna som fick vara fotograf. men det blir ikväll att kolla på dom.

hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, jag tänkte säga åt dig att inte bli sååå jätteeedragen, men du verkar ha överlevt, BRA! :D:D

2009-05-01 @ 13:19:57
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0