ägg.

godmorgon.

här sitter jag framför datorn och äter ägg. så jävla sjukt att äta ett ägg egentligen. så himla sjukt att den där gula massan i mitten skulle ha blivit en kyckling om inte jag hade kokat den och ätit upp den. det är ganska så sickt ..sjukt. nästan som hannibal lecter, nästan så sjuk ..är jag. faktiskt. och förövrigt är dom filmerna grymt bra. den som kom ut senast, för några år sen var bäst. den som handla om hur han blev som han blev, helt genialisk. faktiskt.  vad hette den? hannibal rising typ? faktiskt. hehe. faktiskt.

idag börjar vi klockan tolv på norrköping horse show. lite jobbigt att vara där till sex faktiskt. men egentligen inte. kul när man får kolla, men inte kul när vi måste göra massa uppgifter och prata med massa människor som man skäms inför osv.

nu ska jag spela lite backpacker.

xoxo gossip girl


...hahahah var tvungen, så jävla bögigt.

Kommentarer
Postat av: Louise

så hette filmen JA. men trist när inte athony hopkins e med. men sjukt bra ändå.

2009-05-28 @ 21:55:09
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0