19:13

jag är helt jävla slut efter den här dagen. jag var helt slut redan igår morse. somna typ vid tio igårkväll, ändå känns det inte som om jag har sovit nånting när jag vaknar klockan sju. har tagit mig igenom dagen och överlevt iallafall.

nu är jag aaaaaaaaas hungrig, ska äta världens godaste mat ..ingen kan gissa vad det är!? (;   heheh, busig jag är som inte säger. sen ska jag kolla lite på scrubs, och sen house och sen ska jag SOVA <3 längtar tills jag ska sova, det är det bästa som finns :')

imorrn är det vanlig skola, inte helt sjukt jätte jobbigt ändå. känns inte som om jag träffar emma och louise nångång nuförtiden!

hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men, vi ses ju nästan varannan dag :)

2009-05-26 @ 19:58:02
Postat av: Louise

Nej jag vet, det är knappt nån skola :( då ses vi inte

vill ta å festa snart, grilla eller nåt. måste vi tkr jag :)

trist när vi inte ses nånting.

2009-05-26 @ 20:32:12
URL: http://souhai.blogg.se/
Postat av: Linn

nu förtiden är det ju typ inte så :o ja loise, det måste vi göra!

2009-05-26 @ 20:54:05
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0