12 timmars arbete ..utan lön.

okej. igår så var jag med josse och chilla. jag såg twillight.. JÄVLA SKIT att jag tyckte att den var bra :(  OKEJ emma och louise och resten av min klass. den är bra, han är snygg (fast inte hela tiden), och JA jag grät nästan!

upp halv sju imorse, åkte in till nfk och satt där i typ ..12 timmar på hopptävlingarna. samma sak imorrn. hoppas att jag får komma ut från sekretariatet lite så jag kan bli lite brun bara :) men det är ju hela nästa helg också. då ska jag och colorado hoppa en klass varje dag om vi hinner med det.

det gick helt okej för min mamma idag iallafall, och resten av nfkarna också. bästa hästarna har vi.

nu ska micke komma, och sen ska jag sova ..typ snart :| 

puss.

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha. flinade gott när jag läste dina sms.

Visst det. Men du ska såklart ha creds för du vågar erkänna det :)

nu kan vi tjata tillsammans.

2009-05-30 @ 22:12:23
URL: http://souhai.blogg.se/
Postat av: EMMA

HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YESYESAYES VAD VA DET JAG SA VA! JAG OCH LOUISE HADE SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ RÄTT! :D:D:D BRA GJORT AV DIG ATT KUNNA ERKÄNNA DET IAF, och att du tom nästan grät.. haha ser fram emot att vrida ur dig information om stunden det gicck upp för dig att vi hade rätt, vrida ur den som om du vore en blöt tvättsvamp :D haha! uttorkad!!!!! bästa linn!

2009-05-30 @ 22:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0