11:30 (jag hatar rubriker)

sitter och äter russin ..russin ..är det en frukt? jag tror faktiskt att det är det. och då är det väl en bra frukost ..för det är ju bra med frukt! idag är en skön dag, ska åka och fira min kusin vid fyra tiden, då kan jag ta hand om tosca i samband med det ..skönt. så jag har alltså inte ett skit att göra i fyra timmar. vad gör man då? jag vet inteeeeeee.

 erik hassle asså, vilken kille! men är det bara jag som tycker att hurtful-videon är sjukt äcklig? det inte ut som han kan sin grej liksom. ae, kan inte titta på'n. synd. men allt annat han har gjort är genialiskt ..så det så!

nu ska jag kolla på roliga youtubeklipp ..god bless youtube säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0