KLAGAAAAAA!

wäääähwääääh.

tänkte berätta om min jobbiga gårdag, helt ointressant,  men jag skiter i det. bra tack.

klockan ringde 5:45 ute hos jennifer, ner, fodra, släppa ut hästar ..kalabalik var det minst sagt. mockade alla boxar ..upp och åt frukost. 8:30 var vi påväg till norsholm med virus och wendy för lite halvseriös hoppträning för fredrik spetz. först red jennifer wendy, hon var duktig som vanligt. sen virus och han var duktig för att vara han! men man blir trött i huvudet av att umgås med honom i en timme, världens jobbigaste häst. hem igen, fixa.
sen efterlängtad luuuuuuuuunch.

in till nfk, red wizard ..connemara valack på 4 år som inte har kommit så långt och behöver ta det i sin egen takt. det gick bra faktiskt, jennifer har planerat att jag ska rida honom varje torsdag nu framöver. ner från wizard och upp direkt på colorado för att dressyrträna ..gick helt ok. ut till tosca, red ..laga staket för idioterna hade sprungit igenom.
..hemma vid sju. micke kom hit en stund, det var mysigt och behövligt.

HÄR har ni anledningen till att jag är trött typ jämt. visst, alla dagar är inte som just torsdagar är men ÄNDÅ.  gaaaaaaad vill bara stanna upp mitt liv ett tag men jag hinner inte. ;o              blä.

ikväll blire chill at my place med josefine va. (y)   imorrn blire full rulle igen ..ut till tosca, rida och fixa. nfk, dressyrträna och fixa inför söndag, bada osv. 

på söndag äre tävling ..VI ÄR TAGGADE! 
måste vinna lite grann sådär. han var fin idag, när jag orkade rida, har haft världens jävla äckel magknip hela eftermiddagen.

fyfan va långt och tråkigt det här blev, men det är inte för någon annans skulle jag skriver så fuck off va :)


en. bild. på. mig.     HA!



bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0