kunskapsskolan :')

MAGNUS ERICSON, har slagit vad om att inte runka på en månad ..magnus ericson gott folk. han sa att jag skulle skriva hur stolt jag är över honom, men om jag ska vara ärlig så nej, han kommer inte klara det ..så då har jag inget att vara stolt över.

jag fattar inte hur jag har stått ut alla år på kunskap med hans jävla snuskiga "skämt" osv ..sen skaffade han ett seriöst förhållande, sen dess har han inte varit sig själv. nu när det är över så har väl gått tillbaka lite till sitt normala jag. men nej, den gamla goa magnus ericson på kunskaps-tiden lär man aldrig få uppleva igen! 

 






JAG SAKNAR KUNSKAP!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mr kuk

Jag kommer alltid va mig själv linn!



om 20 år kommer ja sitta där runkandes och fortfarande försöka antasta dina bröst!



fast om 20 år har du säkert fått slöstrutar, så de bara hänger där som urblåsta ballonger :D

2009-03-03 @ 21:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0