Norah Jones - Come Away With Me

..är inte det världens softaste låt?

idag har jag varit så jävla duktig! varit i skolan hela dagen och pluggat värsta braaaaaaaaa. tog tillochmed hem matteboken och plugga lite äckliga andragradsekvationer också. roligt att läsa matte a och b samtidigt, hehehe.

idag fick jag dock reda på att jag fick ig på natur-media provet om kärnkraft och miljögifter. men det var typ ..3 i klassen som inte fick ig så :)   och så fick jag hem en ig varning idag också, i engelska men det är väl ganska självklart eftersom jag har massa rester för att jag har varit sjuk. blääääääääääääääää!

efter skolan åkte jag till stallet som vanligt vaaaaa. red tosca på gräsvägen, sjukt fin var hon i slutet tillochmed lite i galoppen ..woho. om hon kommer lite i form kanske hon får följa med på div 3 finalen och gå nån förklass och kanske lokala på nfk ..skulle va kuuuul!

blir helt deprimerad av att det går så långsamt att ladda ner halva säsong 2 av scrubs, står typ att det kommer ta ett halv år. men hittar ingen som går fort, GAH ;@     nu ska jag väl ta och lägga mig och kolla på morgondagens avsnitt av house för det missar jag väl antagligen om jag ska vara med micke.


oj vad tråkigt mycket text det blev nurå.  en bild blire också, wohooooo :| 

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0