Tjernobyl-barnet!

självklart så gick jag bara ut ur mitt rum, tog på mig skorna och åkte iväg utan min kamera imorse :)
men dessie hade med sig och tog massa bilder, höhö! våran ridgrupp är sjukt bäst, speciellt på uppvärmingarna som tilda håller i.

- "TJERNOBYL-BARNET!!!!!! HANDEN PÅ NACKEN ...VILSEN BLICK!!!"

hahahahhahahha, går inte att förklara på ett roligt sätt, men madde som ska vara våran seriösa ridinstruktör ligger nästan på marken och garvar så hon tjuter varje gång :')

bilder på när vi ryckar loss och när jag klättrar igenom kontorsluckan in till sadelkammern pga att nån jävla idiotunge har stoppat grejjer i låset ..kommer ikväll va. vet att ni längtar ;o

måste plugga lite, sen tillbaks till nfk och dressyrträna, sen ska jag mysa hemma med m. mysdå. eh..he...h...e..



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0