sommarjobb

nu har jag varit duktig och sökt sommarjobb på både landstinget och kommunen (konstmuseet, löfstad slott eller biblioteket). ambitiöst va?  


"om JAG inte hade ljugit om allting, skulle jag ALDRIG få nått jobb"  -pappa
min pappa vill att jag överdriver så mycket jag bara kan om allting men det känns lite fel att säga att jag ÄLSKAR att tillbringa all min lediga tid med barn som är 10-12 år gamla, ÄLSKAR att träffa nya människor samt skaffa nya erfarenheter, shit jag vill bara gifta mig med att skaffa nya erfarenheter, och tror verkligen att stadsbiblioteket kommer att förändra hela mitt liv :| :| :|   !!!!!!     

nu är jag iallafall trött i huvudet av att ha skrivit TVÅ st överambitiösa jobbansökningar.

nu ska jag äta en as god leverpastejsmacka, sen åka in till stallet och glo när mamma hopptränar. sen blir det hem till jennifer i linköping och softaaaaaaaa, sen upp typ fem imorrn och åka på tävling (y)     min bror fyller år imorrn också, BAJSJOBBIGT.

byeeeeeee!

Kommentarer
Postat av: Louise

Fan alltså att skriva CV...... hemskt att man måste ljuga ihop sån smörja! inte konstigt du blev trött i huvudet.

2009-03-07 @ 16:03:34
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0