soft vecka va!

känner mig tvingad att skriva ner nått, fast jag har inget att skriva ner och har verkligen ingen lust att skriva ner det.

jag och veronica var så jävla duktiga och red i spöregnet/haglet förut. FAN att det ska börja snöa som fan nu också!

den här veckan är en skön vecka faktiskt. skolan hela dan idag som vanligt, måndagar är alltid så jävla jobbiga. mitt matteprov gick väl helt ok. imorrn är det nfk som vanligt på tisdagar, ska dressyrträna senare på kvällen också ..jobbigt med två hårda pass. onsdag har vi friluftsdag, fixa intyg på att jag har ridit typ ..soft haha. torsdag ingen praktik, ska med jennifer på tävling på lördag istället. lite soffffffffffft faktiskt.

jag är lite störd faktiskt, men du med. ju.

PUSS.

Kommentarer
Postat av: roblas!

hört den innan eller gav jag dig det underbara tipset? :)

2009-03-02 @ 19:53:33
URL: http://roblas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0