not agaaaaaaaaaaain!

oooooooooooh inte igen. har svin ont i halsen, helvete asså. jag tar seriöst självmord om jag vaknar upp med svullen hals och feber imorrn! ;@    pallar fan inte vara sjuk iaf. får lägga mig i sängen och äta glass och kolla på house snart.

red i skogen med veronica idag. lungt och skönt tills det kom en människa gåendes med en häst och en lös shettis efter hahah. tosca hingsta såklart upp sig och var upprörd hela vägen hem. inte så kul när man sitter barbacka och känner hur dom där 400 kilos musklerna typ vibrerar under en och hon växer till 1,75 typ.  :|     gick ner och red lite i paddocken efter så hon skulle få springa av sig lite och hon var fiiiin!    

träffa på råtthelvetet idag igen, jag, mamma och veronica stog och gallskrek i nåra minuter. i den där stackars korn-påsen upptäckte jag och mamma att det låg FULLT med råttbajs och det vara typ bara skal kvar. shit man, den sitter ju där och äter hela dagarna. den kommer mutera, det är jag säker på :(  nu har vi iallafall gjort så han inte kommer in i den, men han/hon/den kommer väl säkert bita hål i påsen eller ge sig på en människa. wuääh.

nääääääääääääääääää, om det där house avsnittet skulle ta och ladda färdigt snart då.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0