lite häst.

idag vare tävling då. omgång 1, division 3 i dressyr.  colorado var fin och det kändes bra! lisbeth dömde hårt så jag är sjukt nöjd med mina 65%. emma gick det också riktigt bra för! tyvärr dömde hon ner sofie och norbert av nån konstig anledning? och sandra fick ju hoppa in som reserv på sara i panik och hade bara ridit hästen en gång så. tyvärr hamnade vi näst sist, vilket var tråkigt. men jag är nöjd som fan med min ritt iaf :)

mamma var snäll och köpte mcdonalds sen för att jag tyckte jag förtjänade det faktiskt. det var gott. bara så ni vet. liksom. jag kanske borde hoppa i duschen snart? sitter här och orkar knappt röra ett finger.

lite picssssssssss:

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0