ledig!

ledig idag, skönt!
igår var det trevligt med tjejerna faktiskt. kolla på hitta nemo, åt pizza, godis osv. (y) givetvis gav min kameras batteri upp.

nu sitter jag här och väntar på att farmor och farfar ska komma och stjutsa mig till tosca. känner att det nog inte blir nån ridning idag, har ingen lust att sitta och skritta på vägen i snö och minusgrader när jag känner mig halvsjuk som alltid. det här vädret tar fan kål på mig. för några dagar sen lät det ju som att det skulle bil vår? men icke!  fyfan.

ikväll blir det att åka till jennifer som vanligt, grey's anatomy får jag inte missa förstås, men jag tror att hon tycker om det lite. praktik imorrn, lär väl dressyrträna kanske också, och ut till tosca. kommer väl hem på kvällen nångång som vanligt. 

ush, får huvudvärk av att tänka på allt. byeeeeeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0