klockan är 13:21.

jag förstår inte varför min mamma har fått en vana att väcka mig klockan 12? hon knackar på dörren och kommer in och säger: "linn, klockan är tolv nu", OOOOOOOOCH!? skriker jag då. då går hon ut, men kommer tillbaka om ca 10 min och säger: "linn, klockan är snart halv ett nu".  jag bryter ihop, förstår inte poängen :(   och föresten så är INTE klockan "snart halv ett" när den är tio över tolv :(

har det där jävla aritmetikprovet imorrn klockan halv nio i sal 615, på realgymnasiet, i norrköping, östgötland, sverige, världen, universum, rymden. jobbigt eftersom jag inte äns har kollat på nånting och det är så jävla mkt. potenser, potenser med negativa exponenter, prefix, prioriteringsreglerna, grundpotensformer, gällande siffror och överslagsräkning, decimalsystemet.  det var allt, tror jag.  känns lite jobbigt.

och nu måste jag ut och motionera min häst, om jag har tur så är mamma snäll och mockar och allt bortskämd som jag är ibland.

pusspusspusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0